Garancia

Home / Garancia

Miért más fogászatunkon a garanciavállalás, mint más fogászati rendelőkben?

Mert mi nemcsak a kezelésekre vállalunk akár élethosszig tartó garanciát, hanem a beavatkozásaink fájdalommentességére is! Ez nálunk a „fájdalommentes garancia”!
Miért van ez? Mert szeretnénk, ha Ön 100%-ig elégedett lenne és bátran venné igénybe szolgáltatásainkat. Rendelőnkben 4-szer hatékonyabb érzéstelenítőt használunk, mint az átlag injekciók és csak akkor kezdünk bele bármilyen beavatkozásba, ha biztosak vagyunk benne, hogy Önnek semmi sem lesz kellemetlen!

Az Andrássy Dental Fogászati Központ kizárólag a rendelőnk fogszakorvosai által elvégzett fogászati kezelésekre és az általuk átadott munkákra vállal garanciát.

Garancia időtartam:

● Esztétikus tömés 1 év
● Inlay 1 év
● Onlay 1 év
● Rögzített fogpótlások (koronák, hidak) 3 év
● Kivehető fogpótlások, fogsorok 3 év
● Porcelán héj 3 év
● Implantátumok élethosszig tartó garanciával

A garancia az átadott fogpótlás, fogászati munka kijavítására, esetleg újbóli elkészítésére szól. A garancia nem vonatkozik az utazásra, szállásra, tartózkodásra illetve az egyéb módon felmerülő (pl. munkából való kiesés) költségeire.

A garancia érvényességének feltétele, hogy Ön:
● Fogait megfelelően ápolja, a kezelőorvosa által ismertetett szájhigiéniás előírásokat folyamatosan betartsa,
● Kezelőorvosa által előírt ingyenes ellenőrzéseken (6 havonta vagy évente) fogászati rendelőnkben megjelenjen,
● Legkésőbb 30 napon belül elvégeztesse azokat az állapotfenntartó kezeléseket (pl.: fogkő-eltávolítás, protézis alábélelés), amelyeket kezelőorvosa javasol

A garancia azonban nem terjed ki:
● A kezelést követően kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra, fogbetegségekre, és azok következményeire,
● Extrém igénybevétel (éjszakai fogcsikorgatás, fogszorítás) következtében kialakult károsodásokra,
● Rendellenes használatból eredő károsodásokra, baleseti fogmű-sérülésre,
● A fogművek azon károsodásokra, amelyeket más, nem rendelőnkben dolgozó személy (pl.: fogorvos, fogtechnikus) már javítani próbált.

Ha kérdése van garanciáinkkal kapcsolatban, kérjük lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeink bármelyikén.